jag bara jobbar..

Tre tecken som tyder på att vädret är riktigt fint när man befinner sig på jobbet:
 
- Kunderna har äckligt lite kläder på sig. Skyl er människor! Vissa av oss blir bittra av att behöva vara inomhus sånahär dagar.
- Det blir riktigt kvav och äcklig luft bak på lagret
- Alla vätskor, geggor och all gammal mat som ligger nere i komprimatorn börjar jäsa och upp kommer inte alltför trevliga dofter.
 
Annars så har jag imorse tagit ett steg uppåt karriärsmässigt och fått vara första truckförare. Veeery important. Det var läskigt precis hela tiden och jag väntade bara på att nån ketchuppall skulle ramla ner från ställningarna och förvandla lagret till något som liknar ett blodbad. Men jag klarade mig.
Snart planerar jag att bli ansvarig över "visste du att"-skyltarna. Högtflygande karriärsplaner eller vad?

Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

Kikar in och önskar dig en underbar dag i solen!

är allt bra med dig?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback