aerobichumor på msn

Pratar med Helena på MSN, trots att vi befinner oss i samma lägenhet (hon påstår att hon saknat att msn:a med mig). Eftersom vi plötsligt är jättenyttiga och bara äter havregrynsgröt och bananer och är sugna på lite avocado emellanåt pratas det träning (och lite Sapfo). 

 Helena
säger:

okey ja då hänger ja med på stepdance!
 Jonna säger:

oj? 
 Helena säger:

Jadå, nå hänger ja med lite kanske iaf!

Helena säger:

kan ju typ kliva över brädan nu iaf

Jonna säger:

haha

Jonna säger:

ja o man kan ju skippa alla snurrar om man vill

Helena säger:

precis!

Helena säger:

oh ja vet ju va eldsaken är

Helena säger:

den hade ja kört förut o ja hoppade sådär högt

Helena säger:

gud fysträning kan man va 300 st på!!!

Jonna säger:

eldsaken?

Helena säger:

ja du vet typ eldhoppett eller nåt sånt

Jonna säger:

muahahaha'

Helena säger:

eller ni coola folk kanske säger fire

Jonna säger:

L-steg? ;P

Helena säger:

hahahhahahha

 Jonna säger:

hahahahhaahahahaahaha

Helena säger:

jahaaa! ja trodde de hette eLd!!!

Helena säger:

ja tyckte ja va skitcool när ja gjorde eld
Helena säger:

men nu verkar allt lite mer logiskt

Helena säger:

eftersom man gör typ ett L

Jonna säger:

hahahahahahahahahahahhaahaha
 
Sen sitter vi och apgarvar i varsitt rum.
 :*


Kommentarer
Postat av: Jennylin

Hahahaha, det där var rätt roligt! ;P Men visst är det lite skoj att prata med varann på msn när man bor ihop? Jag och Jenny gjorde också det ibland. Till slut började vi göra tillägg i våran msn-konversation genom att ropa till varann. Vi märkte att det ändå gick fortast att förmedla sig på det viset! :D

Postat av: Jonna

haha. ja man borde ju kunna uttrycka sig dubbelt så bra när man använder sig av flera olika "kanaler"... kanske ska använda telefonen också.

:P

2009-01-14 @ 18:39:59
Postat av: Hanna

Jag är besatt... Igår när det var 25 minus och jag inte var spec sugen och gåt ut promenerade jag inne för att få lite steg iaf =) Förhoppningsvis så visar min rätt, annars så lmnar jag tillbaka den! Jodå det knallar på finfint... Själv då?

2009-01-16 @ 08:02:26
URL: http://junttikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback