dan före måndag.

Idag är det 4:e advent, dagen då jag...

- försökte förtränga julklappsstressen och istället spenderade nästan 9 timmar i teknikhusets datasal framför något som vid det här laget borde vara en fungerande databas.

- av någon anledning lyssnade på
det här om och om igen. Hans låtar är fina på nåt knepigt sätt. Svart är ingen färg, det är så man känner sig.

- såg det här klippet tre gånger efter varandra. Love Actually är min bästaste bästa julfilm och jag vill också göra sådär. Eller vill man det? Jo.

- åt gröt till frukost, choklad till lunch och gröt till middag.

Kommentarer
Postat av: Per Per Per Per Per

Åh, ja. Klippet. Jag har tänkt på det sen vi pratade om det igår, den filmen är så fin.

2009-12-20 @ 23:31:02
Postat av: Johanna

Me like!

Den är sååå himla bra den filmen, har dock inte hittat många andra som är lika övertygade. Men nu vet jag att du finns!

2009-12-25 @ 13:50:00
Postat av: Ka

vad fick du i julklapp ?

& fin blogg =)

Postat av: Doktoranden

Jag tror nog att LA har, med tidens lopp, hamnat riktigt högt upp på min lista av all-time favoriter när det kommer till filmer. Den är makalös, men framför allt, underbart brittisk.

2009-12-27 @ 13:14:03
URL: http://doktorandtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback