fotodag

Sitter och svär. Åt mig själv och åt studera.nu. Hur korkad är man inte som väntar in i det sista med att anmäla sig till nästa termins kurser när man vet att det slutar likadant varje gång; jag sitter här vid datorn mellan 22-00 och försöker gång på gång få in min ansökan till en sida som kraschat.
Jaja. Imorgon kommer de ha förlängt ansökningstiden med några dagar. Som vanligt.
 
Annars då?
Idag har jag varit sjukt snygg, allt tack vare Sandra, hennes sminkväska, en del lånade kläder, en locktång och massor av hårspray. Huh, inte konstigt att jag inte går omkring och är såhär snygg varje dag, det kräver ju både tid och tålamod. 
 

Idag gjordes hela förvandligen så att Sandra skulle få nåt att fota. Och ändå är den oborstade rufsiga lilla typen brevid mig så sjukt mycket sötare att kolla på. Nåja, vad gör man.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad ni är fina! :)

2009-04-16 @ 08:14:09
Postat av: Doktoranden

Det må jag säga var en sällan skådad uppstylad Jonna.



Snyggt.

Postat av: Jonna

ja det är inte ofta jag ser ut sådär... det är ju så skönt att slappa i träningskläder.

2009-04-17 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback