en snabbis

Jag, Helena och Ana var en dag ut på äventyr ända bort till Baggböle och Klabböle. Där kunde man titta på Buddha den upplyste (Siddharta Gautama lägger jag till och försöker stajla med mina religionskunskaper från högstadiet), springa över en hängbro, beskåda asiatiska träd, nästan gå vilse i skogen och fota tills minneskortet på 8 gb blev fullt. 
 
Vi hittade ett fält med perfekta fotoförhållanden. Denna pose kallar jag "mitt huvud är så tungt så jag inte orkar hålla det uppe". Top model 47 - here I come!
  
 Och om Helena visste att jag satt o bloggade nu skulle hon skjuta mig. Så jag ska stressa iväg. Ikväll är det ju utgång.


Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAAAHAHAAA det ser ut som ett smallville foto ;)och vad gör du utanför clarks lada superwoman?

Postat av: Jonna

ja men visst blev det fränt? bilden är nästan inte redigerad alls.

clark var tyvärr inte hemma. besvikelsen var stor.

2008-09-28 @ 18:52:22
Postat av: Arafinwe

Hmm.. Du skulle ha ringt före så hade jag stannat hemma..





Och din blogg har 'stilfel' något som dina kort däremot inte har..



Du ska inte bara skita i allt å börja gå skola enbart för att lära dig bli fotograf?

2008-10-02 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback