den senaste tekniken

image343För ett tag sen råkade jag ju teckna mobilabonnemang, allt på grund av att jag var vimsig efter arbetsintervjun och att försäljarkillen var lite söt och pratade i 110. Med abonnemanget följde en gratis mobiltelefon, som jag fick igår.
 
Saker man kan göra med min nya coola telefon (värd ungefär 700 kr):
- ringa
- sms:a
- lyssna på radio (oooh)
- använda miniräknaren
- spela "ping pong" och "insect shoot"
- lyssna på pipande ringsignaler
 
Av någon anledning skrattade Helena åt den. Funderade då på att kasta den i huvudet på henne för att se om man kan använda den som vapen. Jag är övertygad om att den skulle vara bra som det också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

På elgiganten fick man en eu moppe för 199kr om man tecknade abbonemang....

.....

2008-05-09 @ 11:50:56
Postat av: Jonna

määäääh. tyst med dig.
jag är övertygad om att abonnemanget inte var lika bra som det jag skaffade och att eu-moppen inte har lika många coola funktioner som min nya telefon... och 199 kronor är mycket pengar!

suck.

Postat av: Arafinwe

Mobiltelefoner funkar klockrent som kastvapen.. Det finns vissa bra och vissa dåliga modeller men... Är det en samsung? *suck*

2008-05-09 @ 13:58:55
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: Jonna

näää, det är en sony ericsson. men vilken samsung som helst hade nog slagit den...

2008-05-10 @ 10:41:26
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag skaffade också ny mobil alldeles nyligen, men bara för att jag kunde få en nyare mobil med samma abonnemang (faktiskt blev det nya lite billigare) och efter noga övervägande. ;)

2008-05-10 @ 13:53:33
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

ja alltså jag använder inte denna "nya" mobil.. funderar på att ge den till mormor som brukar tappa bort några telefoner varje år :)
bra att du tänker igenom beslutet lite innan iaf :)

2008-05-11 @ 16:27:33
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback