schlager - bröllop - drömmar

image298
Hur tänker man egentligen när man planerar ett bröllop samma dag som det är melodifestivalfinal!? Jag har varit lite butter ett tag nu och funderat på olika lösningar på problemet. Bästa idén hittills är att köpa en mobil som jag kan se finalen på... men det känns inte heller riktigt bra (ur ekonomisk synvinkel).
  
Och på tal om bröllop drömde jag förra natten att jag var på två stycken. Jag börjar nog bli bröllopsskadad. Men inte så skadad så det ens existerar tankar om något eget! Absolut inte (Linn)!
  
Och på tal om drömmar så drömde jag i natt att jag hittade mängder av rena underkläder i min byrå, och därmed slapp stiga upp och tvätta. Åh så glad jag blev, att tvätta är ju det jävligaste som finns när man måste släpa allt ner för trappor och till ett annat hus. Men det var tyvärr ingen sanndröm.

Kommentarer
Postat av: Helena

Om jag inte är för full så kan jag Sms a om det händer nåt kul på Tv;n på lördag ;P

Ha så trevligt och fånga ICKET någon bukett!

Postat av: Cia

Video?

Alltså: Be en polare videofilma bröllopet.
Just kidding.

2008-03-14 @ 17:28:58
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: Jonna

Ja helena, gör det. och ju fullare du är desto roligare sms blir det tror jag...

Cia: ja det vore ju också en lösning, men åh vad jag skulle bli populär då :)

2008-03-15 @ 12:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback