stop strejking!

Hörrni bussfolket, kan ni inte bli kompisar nu? eller innan helgen iaf. Annars finns risken att jag måste lifta med någon skummis mellan Haparanda och Umeå och bli både mördad och våldtagen. För det händer alltid i filmer.
 
Jag: Slutar inte strejken så tar jag passaten ner till Umeå sen
Lillasyter: HAHAHA, glöm det!! Knappast!
 
Lite senare...
Mamma: men om strejken inte slutar så får du väl ta passaten så du tar dig hem.
Jag: ja okej, tack.
 
Systeryster får nog hålla tummarna hon också.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahaa

2008-07-15 @ 20:25:50
Postat av: Sandra

Vilken tur då att de slutat strejka :)

Postat av: Fia

haha jaaa, jag tänkte på dig när jag hörde att dom slutat strejka. stackars, stackars diiig, jonna!

2008-07-16 @ 23:46:47
Postat av: Jonna

stackars mig? nä det är ju jättebra! :)

2008-07-17 @ 17:06:19
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback