Nike convention 2008

image264
 
Idag känner jag att kroppen har fått jobba under helgen. Ja hjärnan har också gått på högvarv, när jag skulle somna igår kväll bara snurrade det koreografier i huvudet. Många tycker att vi är korkade, men enligt mig är det helt klart värt de där tusenlapparna som vi betalat. 
 
Vilka pass jag varit på och vilka instruktörer som var bäst (många!) är det nog inte så många här som är sådär galet intresserade av. Men jag gick från flera pass med mer energi än jag kom dit med iaf. Och kring 10 pass blev det nog sammanlagt.
 
           
  
Annars då?
Det känns inte kul att komma hem och behöva tänka på kurslitteratur och seminarier igen. Blä.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men snälla söta jonna, den sista bilden var inte särskilt fin alls :(

2008-01-28 @ 13:03:45
Postat av: Fredrik

Välkommen hem, och jo, jag vill veta vilka pass du gick på och vad du tyckte om dem!

Postat av: Tolkia

"Vilka pass jag varit på och vilka instruktörer som var bäst (många!) är det nog inte så många här som är sådär galet intresserade av."

Ährm ... jag? ;)

2008-01-28 @ 20:14:53
Postat av: Jonna

okej, alla önskningar är uppfyllda.

2008-01-28 @ 21:18:32
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback