Jorå, pluggandet går finfint...

image286

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj! Är det du som skrivit det?

2008-02-26 @ 11:16:26
Postat av: Jonna

ja jag ska alltid börja blogga i nyhetsartiklar, det var kul. men man behöver inte ta mina texter så seriöst :)

Postat av: ef

Det finns ju en skröna om att Nietzsche i hans sista år började äta av sitt eget bajs. Han blev ju också totalt knäpp i skallen. Men inte är han mindre läsvärd för det.

Och på tal om bananer, fan va fult när tidningar inte använder avstavning. Snyggt med en rad på fyra ord. ;)n Och på tal om äpplen, "luddiga teorier". ;D Som om i har några oluddiga sådana!

2008-02-26 @ 12:22:25
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA du är ju tokig! Det verkar inte gå så bra att plugga iaf...:)

2008-02-26 @ 12:38:59
Postat av: mor

du ska självklart bli journalist!

2008-02-26 @ 13:41:01
Postat av: Linn

Men vadå? Läser du medieprogram?

2008-02-26 @ 17:00:49
Postat av: Fia

WAAAAHHAHAHAHA *skrattar så att jag gråter. och fortsätter gråta när skrattet tagit slut för att jag inser att jag måste fortsätta läsa om Althusser och apparaturerna som är materiella... eller nått sånt...*

2008-02-26 @ 18:23:55
Postat av: dogge

faaen! haha jag googlade i hopp om att hitta en smart sammansatt liten text om materiella praktiker i sista minuten så hamnar jag här! jonna sluta stöka ner google!

2008-02-26 @ 19:34:32
URL: http://enkelriktad.blogg.se
Postat av: Jonna

ef: nu är du tyst och slutar kritisera min tidning! äter man bajs blir man bara mer läsvärd, men dödar man sin fru bör man glömmas. det är en enkel regel.
Jenny: pluggandet hade iaf gått bättre om jag inte befunnit mig på iksu i X antal timmar...
Mor: ja jag säger ju det! det är mitt kall.
Linn: nej jag fortsätter flumma runt på mitt samhällsvetarprogram, men läser media nu. med de som läser programmet.
Sofia: GLÖM DE DÄR APPARATERNA! de tjorvar ju bara till allt.
Dogge: läs i Storey istället för att googla. det står ju sååå enkelt förklarat där ;)

2008-02-26 @ 21:07:56
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Arafinwe

Jag tycker det är rätt bra att ni läser om psykiskt stördas teorier.. Dom största teorikerna i
historien har varit mer eller mindre galna. Einstein kunde inte skilja höger från vänster.
Och sen så bör man helt klart ta till sig hur idioter tänker.. Annars får man ju inte lyssna på någon

VÄRDLEN BESTÅR AV DOM!!!

2008-02-26 @ 21:54:29
URL: http://arafinwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback