I wish you got the flu so I could take care of you

Det är synd om mig.
För jag har ont i huvudet, nyser och fryser, har snorat hela dagen men är nu täppt i näsan istället. 
 
Tyckte även synd om de som på kvällens digitalfotoföreläsning hade mig snörvlandes i nacken. Det är bland det värsta jag vet. Men bakom mig satt någon som åt ett äpple, det är ännu värre. 
 
Äckelljud-fem-i-topp
1. äta en banan med öppen mun och smaska ordentligt
2. äta ett äpple i en annars ganska tyst lokal (även detta med öppen mun för att frambringa så mycket äckelljud som möjligt)
3. hårdbrödsknaprande (ok, mest irriterande och inte så äckligt)
4. snora
5. bita på naglarna. tugg tugg. (gör jag hela tiden)
 

Kommentarer
Postat av: Fia

OMG! vänta bara tills vi ses nästa gång, då ska jag minsann smaska!
jag är MÄSTAREN på att smaska. jag kan få det omöjligaste och tystaste matrialet att låta som en jordbävning! jag kan få ungar att hålla käft på bio för att de blir så facinerade över att jag kan överrösta deras pantade frågor till sina föräldrar med mitt smaskande!
att avslöja sina svaga punkter är ingen bra idè, Jonna. *nöjd*

2008-02-27 @ 23:22:17
Postat av: Jonna

hahaha, du är vrickad ;)
men om så nu är fallet vill jag inte umgås med dig längre. eller joooo det vill jag ju... men jag ska fixa så jag alltid kan ha på musik som överröstar ditt smaskande.

Postat av: Arafinwe

Hej och välkommen till ännu ett avsnitt..

Hur gör man jonna irriterad..

Du kommer att bli multimiljardär Jonna. Både en bok och en egen tvserie.. Dock så känns det väl som att fia är den som har huvudrollen här.. Skulle vara kul å se eran "kamp" :D

2008-02-28 @ 06:48:52
URL: http://arafinwe.blogg.se
Postat av: ef

haha, hade i klassen förut en kaffesörplare. han hade med sig termos på alla lektioner och alla tentor. av en händelse satte han sig nästan jämt brevid mig på tentorna.

alltid detdär ljudet, ta fram termosen, lååångsamt skruva av korken, sen PLUPP säger korken när man öppnar termosen. sen låter det när han häller upp i sin lilla kopp, sen blåser han på det en stund, sen sörplar han i sig jätteljudligt, två smackljud, och sen ett "aahhhh.." sen sörpel sörpel, smack smack, aahh.. i timtal!

2008-02-28 @ 18:36:36
URL: http://eatfrog.blogspot.com
Postat av: Jonna

fia kan få en egen serie där hon gör äckliga ljud. jag vill inte vara med i den :)

ef: åååh fy, kaffesörplande är inte att leka med det heller. särskilt inte om det sker i evigheter!

2008-02-28 @ 19:16:27
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback