tvätten kan den få ta hand om också...

Jag och en klasskompis pratade om att man skulle skaffa en gemensam partner att dela på efter varannan vecka-principen. Hon lovades jul och nyår och jag fick ta midsommar och sånt. (Det var ju visserligen en dålig deal, då blir jag ju utan julklappar...)
 
Jag: men han måste vara bra på att laga mat och baka bullar och såntdär... och vara händig. Och städa?
Hon: och så måste han ju vara snygg förstås
Jag: ...och justja, han måste kunna laga min cykel!!
 
Sedan kom jag på att det kanske är en slav jag egentligen vill ha.
Är det lättare eller svårare att få tag på tror ni?

Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Ja men du har ju redan en att bossa omkring med. Räcker inte det?

Postat av: Jonna

nej jag har ingen att bossa runt..

2008-12-11 @ 14:39:17
Postat av: Doktoranden

Tråkigt att höra men livet går ibland oväntade vägar. Blir nog bra i slutändan.

2008-12-13 @ 09:17:34
URL: http://doktorandtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback