Dagens citat

Nr 1 (på jobbet).
En man står bredvid mig och ser väldigt fundersam ut, så tillslut frågar jag om han vill ha hjälp med något.
- Näää, det är bara... (ser nästan ut att börja gråta) Du jobbar så intensivt och så måste du hit imorgon igen! (ser verkligen ut att snart börja gråta)
- Eeehh... näää... men jag trivs ju här så det gör inget! svarar jag så glatt jag kan så han ska förstå att det inte är något att lipa över.
Jo han luktade alkohol.

Nr 2 (på MSN)

"Du e som en paradischokladask ju, söt och go, sen tröttnar man, men snabbt är man där och nallar igen"
Haha. Jag känner en som är vääärsta bra på att smöra. ;) Men det var lite dubbla budskap där.
 
Nu ska vi äta lite pepparkaksdeg.


Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Ha en lugn och skön jul Jonna.



Ät inte för mycket pepparkaksdeg bara.

Postat av: Jonna

nej degen blev till riktiga pepparkakor... och det är ju inte lika gott.

god jul!

2008-12-23 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback