hata söndagar

Det är skittrist att försöka ringa och väcka nån när personen i fråga inte vaknar. Själv fick jag ett sms vid 05.30 imorse och var sedan klarvaken (försöker alltså hämnas det).
 
Förövrigt röstar jag för att söndagarna borde avskaffas. Det är helt klart dagen som framkallar allra mest ångest och rastlöshet hos mig. Det roligaste jag gjort hittills idag var att städa. Nu är det formel1 på tv, R sitter förstås klistrad och jag funderar på att hoppa från balkongen för att slippa höra eländet.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag älskar söndagar. I praktiken nästan bästa dagen på veckan. Kroppen är lugn och skön efter en härlig helg, två pass väntar att instrueras (veckans träningshöjdpunkt) och massor annat.

Söndagar rocks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback