spännande värre

Bloggtorka av den värre graden råder idag (och igår, och i förrgår). Vad fasen ska jag skriva om?!
 
Föreläsningarna? är intressanta, men kanske inte att blogga om
Min träning? det skrivs det kanske nog mkt om redan. kan inte vara kul att läsa hela tiden
Vad jag ska äta till lunch/middag? lax och potatis
Att mina blommor verkar ha klarat sig? Jonna den grönfingrade var det ja.
 
Nej usch vad tråkigt det skulle bli. Får nog göra fler fula bilder på mig, det var iaf lite uppskattat.

Kommentarer
Postat av: arafinwe

Hmm.. Hela grejen med en blogg är väl att skriva om allt möjligt som händer i ditt liv? Inte vad som är intressant att läsa? Det är ju upp till oss som läser. Om inte din blogg är intressant.. då slutar man la bara läsa.. Sen blir det ju inte bättre för att du funderar på vad du ska blogga om.
Vad var det som var så intressant med föreläsningarna då? Vad lärde vi oss?

2007-09-06 @ 18:13:09
Postat av: Jonna

men jag är själv inte sådär jätteroad av bloggar av typen "idag hälsade jag på min syster, det var kul. vi åt köttbullar och makaroner och såg på titanic". därför vill jag inte riktigt skriva en sådan blogg själv...

2007-09-06 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback