- nu i en kur nära dig.

Ingen träning på två hela dagar, skamligt jag vet. Idag däremot har jag inte mindre än fyra pass som jag är sugen på, vilket till och med jag förstår blir alldeles för mycket (om det inte står konvent på uppklistrade lappar och man har betalat för det...).
Men ett eller två ska jag väl klara av.
 
 
Och sen kan jag inte låta bliiii att visa den här bilden. Igår kväll vågade vi smyga ut i mörkret och dokumentera detta. Hade kanske blivit bättre i dagsljus, men vi är 14 år och tycker att det hade varit väääärsta pinigt!!! (och ja, den går som vanligt att klicka på)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att träna! Vad blir det?

Postat av: Jonna

Japp! idag blir det ett step muskel-pass och kanske body combat på det.
:)

2007-09-23 @ 15:11:52
Postat av: Fredrik

Kul att du var på BC:n! :)
För mig blev det igår BC, endurance och avslutade med lite NIKE Rockstar. Jobbigt och kul!

2007-09-24 @ 14:02:21
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Anne

jasså, det var den där fotograferingen du pratade om en gång. vad fint! "jag känner en kändis" :)

2007-09-24 @ 15:57:19
URL: http://www.luthstrom.blogspot.com
Postat av: Jonna

Fredrik: ja jag läste att du körde på ordentligt igår. BC-passet är riktigt bra (jinga-delen i behind the cow!!) och visst var niken rolig?! :) trots att uppvärmningen var lite läskig...
.
Anne: haha nu har vi låga krav på vem som får kallas kändis :)

2007-09-24 @ 16:54:02
Postat av: Fredrik

Gingan i Behind The Cow är faktiskt helt fantastisk, en av passets absoluta höjdpunkter! :D Är riktigt glad att jag ska vicka på torsdag också, mera BC för mig!
NIKE Rockstar är helt outstanding, visst är uppvärmningen lite läskig men huvudrutinen är galet kul! Ska gå på Rockstar i morgon innan mitt egna cykelpass. Så det blir lite back-2-back. ;)

2007-09-24 @ 21:54:20
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

då lär vi väl ses vid femtiden imorgon antar jag :P

2007-09-24 @ 22:16:20
Postat av: Fredrik

Vi ses då! ;)

2007-09-24 @ 22:34:12
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback