vila kan man göra... en annan gång.

Idag blev det träning för hela slanten. Började med beachvolleyboll klockan tio och körde sen aerobic dance, "gott och blandat" och najki-finalen. Där emellan höll vi på att få betala 65 kr för varmkorv med bröd. På IKEA hade det här minsann kostat en tia, muttrade vi.
 
Nu blir det en skön kväll i soffan med lördagsgodis, måste ladda inför imorgon. Jag råkade nämligen anmäla mig till coreutbildningen också. Har en bit kvar innan jag kommer upp i mormors nivå när det gäller kurser och sånt, men det här är en bra början iaf. Men jag måste börja variera mig lite tror jag, en fotokurs skulle till exempel inte sitta helt fel.

Kommentarer
Postat av: Tolkia

Jag såg Nike Rockstar-finalen från åskådarplats; du såg väldigt bra ut, måste jag säga (ehrm, det är alltså performance jag bedömer). Jag hade inte haft en chans. :P

2007-10-27 @ 18:11:42
Postat av: Jonna

haha, men jag tror dig faktiskt INTE. hade ingen energi alls och bara lust att lägga mig ner på golvet. ujjujj.

2007-10-27 @ 18:46:42
Postat av: Fredrik

Hoppas utbildningen idag gick finemangs! :) Utbildade mig själv inom Core för rätt länge sedan nu, kommer knappt ihåg när.. *skrattar*

Postat av: Jonna

jadu det blir lätt sådär när man blir gammal ;)

2007-10-28 @ 18:51:32
Postat av: Fredrik

Var det någon som sa nåt?

2007-10-29 @ 13:18:02
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback