kallt.

Brrr, det börjar bli kyligt ute. Just nu kan jag inte minnas hur det känns när det blir -20 grader, tycker det är nog kallt redan. Men jag lär väl få se så småningom. Och på tal om kyla, är det bara jag som hittat på det själv eller hade vi när vi var små någon slags köldgräns för när man slapp gå till skolan..?
 
Nu ska jag börja peppa inför innebandyn. På en onsdag, helknasigt. Hela den här träningsveckan är upp och ner och ut och in och feeeel. Men nästa vecka ska allt bli som vanligt igen lugnar jag mig med. Sånthär kan ju få en helt ur balans.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men alltså nog har vi väl pratat om det ganska "nyss"? Det var ju inte när vi var särskilt små heller, eller ja i alla fall på högstadiet. Tror att gränsen gick nånstans där vid -35 eller -40 grader :)

Postat av: jonna

högstadiet? jag trodde det var närsta :P
-35 är ganska kallt.

2007-11-28 @ 22:15:16
Postat av: karin

va? näääj, om det var mer än -30 slapp vi skolan. I alla fall vi öbor, för då vägrade bussarna komma ;)

2007-11-29 @ 10:03:24
Postat av: jonna

haha, okej. kanske bra att behöva åka buss ibland då :)

2007-11-29 @ 11:09:01
Postat av: karin

mhm :)

2007-11-30 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback