fredag = idol

Det glädjer mig att svenska folket igår var nyktra nog för att inte rösta hem fel person. Jag är typ kär i Amanda och Marie är ruskigt bra trots de där fula tina turner-stegen hon visar upp.
Även denna vecka satt vi och åt kex och ost + drack lite vin framför idol. Denna vecka slutade kvällen dock inte på corona. Däremot funderades det på att gå på gayklubb, men det blev inget på grund av ett par mockasiner som inte dög på dansgolvet.
 
Mina enda planer denna lördag är att smaka marabou nonstop-chokladen och photoshoppa lite. Stressigt värre.

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

första gången det hände.. Annars har det bara varit fel som åkt hem..

Postat av: jonna

ja de har åkt hem i lite fel ordning, men att amanda, marie och daniel är kvar till slutet är nästan viktigast... tycker jag :)

2007-11-17 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback