gnälla, gnälla

Mina grannar tycker det är helt ok att spotta snus i trappuppgången. Det tycker jag är fräscht. Och tidigare hade nån skalat en mandarin och spridit ut skalbitarna i hela trappen. Tror jag ska ta ett steg närmare titeln som husets gnälltant och sätta upp lappar vid ingången. Typ "din mamma städar inte här". 
 
Ok, jag överdriver som vanligt. För det mesta är det rent och fint. Men snus är äckligt, iaf om man riskerar att trampa i det.
 
(Oh, ett nytt nummer av fitness magazine dunsade just ner genom brevinkastet. hejdå.)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fick oxå fitness idag =)!!

2007-05-30 @ 22:35:26
Postat av: Jonna

ja annars hade du fått ringa o klaga nånstans :)

2007-05-30 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback