nytränad!

image156
Att köra combat inne på umppari (= umpitunneli = dräggigaste utestället i norra finland?) var lite annorlunda. Tror verkligen inte att stengolv (med lite glaskross från helgen) är optimalt att träna på, men men. Instruktören pratade förstås finska och jag förstod alltså inte ett jota, men det gick bra iaf. Tycker dock att finnarna kan använda de engelska namnen på alla sparkar och slag istället för att hitta på helt egna.
 
Nej nu lät jag negativ. Det var skitkul och jag svettades som en gris (glastak = växthuseffekt där inne!) och jag tycker instruktören var bra trots att jag inte förstod vad hon sade.
 
Nu duschen!

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHA jag vill också komma med å svettas på umpi! säg till nästa gång okej?

Postat av: Ullis

Var tvungen att jobba :(
Nu låter det som att jag missat en upplevelse utöver själva träningen....
Kanske kan gå nästa vecka.

2007-06-27 @ 16:10:31
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

lisa: ja kom o testa :) nästa tisdag är det på umppari igen (eller passet är utomhus om det är bra väder, vilket det ju inte var igår).
Ullis: ajdå, men det är pass på fredag också (på bodycenter denna gång), måste jag inte jobba går jag nog på det också. men att köra inne på umppari måste du testa, ja :P

2007-06-27 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback