födelsedag

image147När är det man ska börja känna sig gammal (eller åtminstone vuxen)?
Pensionssparar gör jag ju faktiskt, och ica-kortet används flitigt, att fara ut och festa är ganska jobbigt - föredrar oftast att slöa hemma, dessutom ger "på spåret" och "så ska det låta" också en del vuxenpoäng. Men sen är jag ju skitbarnslig ibland och klättrar i barnens klätteställningar och vågar inte ringa till facket.
 
Idag firar vi hur som helst med aerobic dance och förstås lite fika sen på kvällen.
 
Nu ska jag försöka baka muffins...
Och hinner vi packa ihop allt som behövs under sommaren åker vi kanske hem redan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis på dagen! Men wtf, Aerobic dance? Det är ju combat ikväll!

Postat av: Jonna

tack :) men tror du jag ska skippa dancepasset?! ååånej. sorry men det slår combaten. hade stannat på BCn om det inte vore för att jag får gäster sen vid åtta...

2007-06-11 @ 15:27:06
Postat av: Fredrik

Bah, du är ingen äkta combatant..
Mohahahahaha!!

2007-06-11 @ 19:49:22
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: mor

GRATTIS!!! hade du varit hemma nu så hade det blivit tårta och massor av presenter. Men, men...

2007-06-11 @ 20:37:13
Postat av: Hanna

tant! Du är snart ikapp mig! Jag kan fixa förköp åt dig om du/ni kommer til stan på fest =)

2007-06-11 @ 20:44:33
Postat av: Jonna

Fredrik: nej jag är ledsen, men just nu slår ett BRA aerobic/step-pass combaten. men det kommer och går i perioder. någon combat-tant är jag dock inte.
Mamma: tårta kan ni ju njuta av utan mig. och presenterna kan ni spara till imorgon/övermorgon ;)
Hanna: pffft, SÅ gammal är jag inte ;) vilken dag är det? fredag är det 60årskalas(?) i sangis som gäller tror jag. men är det på lördag skulle det vara skitkul!

2007-06-11 @ 23:33:47
Postat av: Ullis

Min kompis gör precis samma sak. Men hon vaknar även tidigt på lördagsmorgnarna (vilket jag misstänker att även du gör....) och lyssnar på P1 och "Ring så spelar vi" men dina andra grejer får väga upp. men det är bra att vara vaksam :)

2007-06-12 @ 08:21:41
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

oj, ja när man börjar lyssna på P1 och liknande är det illa. då gäller det verkligen att se upp och kanske kasta lite sudd för att inte hamna allt för långt ut på vuxenskalan.

2007-06-12 @ 09:26:20
Postat av: jordgumman

Grattis i efterskott!

2007-06-12 @ 18:01:38
URL: http://mansixxa.com
Postat av: Jonna

tack tack :)

2007-06-13 @ 07:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback