smärta och svettigt på dansgolvet

Funderar på om man skulle sjukskriva sig. Mina naglar klarar inte av det otroligt tunga arbetet jag har, och har därför spruckit, delat sig och på andra sätt trasats sönder. Och ont som fan gör det. Jag ser ut som en såndär som tuggar sönder hela naglarna så bara några millimeter finns kvar och fingertopparna blöder. Nä såhär korta naglar har jag nog aldrig haft.
 
Dagens combat kördes inne på umppari, där det som sagt var är glastak. Och idag har det varit varmt  hela dagen. Fyfaaan. Mellan varje låt sprang hälften av deltagarna till en dörr, som stod öppen, för att få lite luft. Och några ställde sig ute på verandan och körde halva passet där.
 
bajj.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det låter som en...unik....upplevelse.

Postat av: Jonna

äh, det var ett bra pass iaf :) nästa vecka skulle vi nog köra hela passet ute på terassen istället.

2007-07-06 @ 10:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback