Kitty och filmmysteriet

Neeeej. Jag stötte på en trailer till filmen som tydligen gjorts om Nancy Drew. Åååh. Jag älskade kittyböckerna när jag var yngre, otaliga fall med mystiska ledtrådar, utpressningar, mordhot och försvunna personer överallt (och så visste man att de alltid skulle sluta bra). Böckerna gick inte att lägga ifrån sig. Men den här filmen verkar så feeeel, Kitty ser ju t.ex. ut att vara typ 10 år.
 
(lördagsunderhållning = dammsuga hela internet på mer eller mindre spännande saker)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har aldrig jäst böckerna själv men väl hört talas om den. Och ja, filmen verkar vara riktigt fel ute.

Postat av: Fredrik

Okej, hur gör man då man jäser en bok?
Läser för tusan!!

2007-01-22 @ 07:44:06
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Anna R

Hej!
Jag hittade också trailern i helgen. Blev så ledsen. Kitty i mitt huvud är ju en ung kvinna. Inte en high school tjej. Jaja.

2007-01-22 @ 13:30:46
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com
Postat av: jonna

nej det är nog mest tjejer som läst dem skulle jag tro :)
och ja, kitty ÄR en ung kvinna. inte ser hon då ut som 12 på alla bokomslag inte!

2007-01-23 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback