Intresseklubben kan plocka fram anteckningsblocken

Imorgon flyger vi ner till Stockholm... jag borde packa väskan men satsar för tillfället istället på att ladda min lilla fina ipod med musik :)

Idag slog jag nytt personligt rekord i antal timmar på skolan: från 10 - 16.30. Med tanke på att våra skoldagar i genomsnitt brukar vara två timmar långa persade jag ordentligt! Jag stötte även på en utbytesstudent(?) som tyckte att jag ut som en riktig svensk och ville låna mitt coop medmera-kort. Haha. 
 
Nej, jag har ju saker att fixa med!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

eeeh, låna ditt coop-kort? Udda förfrågan..

Postat av: jonna

Ja, du vet det var ju medlemspris på ägg :P eller så var det nåt nytt raggningssätt som jag inte fattade. (honom träffade jag alltså på konsum och inte på skolan... då hade det vart jättekonstigt!)

2007-01-25 @ 21:21:37
Postat av: Sandra

Har du börjat handla på konsum? lill-konsum? :O

2007-01-25 @ 22:10:45
Postat av: Fredrik

Hahaha! Jag trodde han frågade efter Coop-kortet på skolan! :D
Men även om det var ett raggningssätt på Konsum ska det onekligen klassas som ett rätt dåligt försök..

2007-01-26 @ 09:20:14
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback