värsta schlagermissaren!

Det var svårt att välja mellan korridorsfest och melodifestivalen ikväll, men jag valde faktiskt bort tvn (ooooh). Drack dock inte mer än en klunk vin och valde att lämna börsen hemma så jag hade en bra ursäkt till varför jag inte kunde följa med ut sen :P man får inte vara dum. 
Där borta åts det (anteckna nu) alger och bläckfisk som snacks. Men jag vågade inte smaka (hej, jag har lärt mig att man ska akta sig för alger, de förstör ju badvatten varje sommar). Men det är kanske sånt man skulle satsa på istället för godis och chips vaaarje helg. Lär ju vara nyttigare.
 
Imorgon lär jag behöva sitta och plugga hela dagen, får vara glad om jag hinner äta och andas där emellan (äh vem försöker jag lura? att förtränga skolarbete är jag mästare på). Åååh jag är inte van vid att behöva stressa! Jag läser ju flumkurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback