sköna söndag

Usch vad jag kände mig bakis imorse (var alltså inte det). Trött och huvudvärk på grund av att jag inte kunnat sova, och till på köpet blev jag illamående när jag försökte trycka i mig gröt. Men klockan tio var det release av body combat 34, shit så kul. Trots den tidiga timmen körde nog alla järnet och passet gick verkligen oväntat fort.
 
Sedan har jag hunnit med skogisfika och en innebandymatch mellan IKSU - Engelholm. Hade planerat att efteråt gå på releasen av nya body jam-passet också, men av nån anledning lämnades träningskläderna hemma. Det ångrade jag bittert när vi ist stod och kikade in i aerobicsalen aten när de andra körde.
 
Skönt med söndagar där det händer saker, att ligga och slöa blir jag för rastlös av.

Kommentarer
Postat av: Sandra

..du glömde gymmet juh ;)

2007-12-02 @ 18:16:02
Postat av: hanna

måste bara kommentera ditt inlägg om idol! Jo amanda var bra men vem som helst med lite fingertoppskänsla och bra röst kan göra den låten bra men ingen kan göra den till ett hallelujah moment annat än jeff buckley. Inte ens leonard Cohen som gör orginalet kommer i närheten av jeff... Sen tyckte jag det var så uppenbart att dom ville ha ut andreas så det var pinsamt!

2007-12-02 @ 20:57:21
Postat av: Fredrik

Men....men.....var du där??

Postat av: Jonna

Sandra: oj, hur kunde jag glömma det?

Hanna: johooo, Amanda gjorde den visst till ett hallelujah moment :) det som var uppenbart var ju att de plötsligt ändrat taktik heeelt och valde att inte kritisera Andreas, de hyllde ju honom nästan trots hans conga. haha.

Fredik: det är väl klart att jag var där. men längst bak!! eftersom alla klockor går åt skogen hann ni köra ca en minut innan vi smög in.

2007-12-03 @ 08:58:07
Postat av: Jonna

(och jag KAN stava till FredRik)

2007-12-03 @ 08:59:20
Postat av: Hanna

Nå medans andreas fick en conga låt från 80 talet typ fick dom andra två låtar som legat på topplistan i år... Marie sög när hon skulle göra maneater men henne hyllade dom. Idioter!! Nä idol har förlorat sin charm pga juryn i år. Dom har knappt sagt nå positivt än till nån av dom 3 deltagarna som dom från början velat se som vinnare. Tyckte det var skönt när spret daniel åkte ut förra vecka. Han skulle behöva återlämna mick jaggers moves nu när han åkt ur idol...

2007-12-03 @ 09:48:53
Postat av: Jonna

nej låtvalen var inte riktigt rättvisa, jag vet. men jag ville ändå ha ut andreas.

jag är inte smart nog för att klara av att länka i kommentarerna, men här har du ett inlägg som beskrev ungefär hur det gick till i fredags: http://www.tjuvlyssnat.se/blogg/2560
:)

2007-12-03 @ 16:49:17
Postat av: Hanna

Vi sa direktr när han hade sjungit andreas att det lika gärna hade kunnat vara just den låten dom gett honom som utmaning! Nä fy fan för juryn

2007-12-03 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback