Julstatus just nu

image248- De första julklapparna är äääntligen inhandlade och inslagna.
 
- Igår åt vi julmat hos grannarna som vi egentligen inte är grannar med. Läskigt mätt blev jag.
 
- När man har ätit för mycket måste man träna, så idag har vi varit på tomtecombat och jul gott och blandat. Kul kul och jooodå, det var faktiskt juligt. (Skumtomtarna var bäst. Mmmmm)
 
- Glögg har jag druckit flera flaskor redan. Och pepparkakor åt jag ju tills jag fick ont i magen för nån vecka sen.
 
- Lussekatterna är det dock sämre med, en enda hittills i år. Fjuttigt.
 
- Och det som verkligen saknas för att man ska få riktig julkänsla är ju snön. Jag blir ledsen om det inte snöar snart.
 
 
Okej, det här var nog årets mest ointressanta lista. Förlåt. Jag kan bjuda er på en kopp glögg.

Kommentarer
Postat av: Arafinwe

Tror jag inte.. Man kan ju inte bjuda in sin stalker hem.. Då är man inte stalker... Men lugn du bara.. Är utanför Burträsk nu och kommer ner till ume i början på veckan.. Så om du råkar se någons om står och stirrar på dig från buskarna så kan du hälsa ;)

Postat av: Jonna

aah, förlåt, jag glömde skriva att mina stalkers inte är bjudna. men det kanske är tur att jag lämnas stan snart då :P

2007-12-17 @ 20:03:54
URL: http://jonnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback