försöker stå emot här.

Igår skaffade jag nästan en facebook. Orsaken var att jag ville testa scrapblogga och då behövde lägga upp bilderna någonstans. Men så ångrade jag mig, för av någon anledning har jag bestämt mig för att skippa denna grej (hur länge håller det tror ni?). 
  
Facebook och foppatofflor - nej tack.
 
... just nu iaf.
 
 
Update:
Åååh så praktiskt att länkarna får samma färg som bakgrunden. Mycket najs. Men jag hittar inte rätt kod för tillfället. Hjälp någon? Sandraaaaa...?!

Kommentarer
Postat av: arafinwe

http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html
Här har du iaf en shitload med tips hur du ändrar utseendet på din blogg i allmänhet.

2007-08-24 @ 07:44:34
Postat av: Sandra

haha. nu låter det mer som att du måste vara anti-facebook... nå du gör som du vill :)jag har iaf hittat klasskompisar i massor som jag inte har kontakt med på annat sätt.
hmm, du kanske fick hjälp av länken ovan, annars så hmmm... det var så länge sen jag ändrade i designen för just länkarna så jag kommer inte ihåg. Men kolla alla ställen där du har vitt och testa ändra till svart eller vilken färg du nu vill ha?

Postat av: Jonna

okej, får kolla där. för vita länkar kan jag ju inte ha! tack.
nejdå sandra, jag måste inte vara anti-facebook, jag vill bara :P men snart går jag kanske över till den mörka sidan iaf.

2007-08-24 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback