mmm...

mmm
 
Alltså jag börjar misstänka att jag inte är gjord för att baka och sånt. Varenda gång glömmer jag att blanda i någon viktig ingrediens, eller blandar dem helt fel, eller glömmer bort när jag satte in allting i ugnen o.s.v.
Som tur är så brukar det faktiskt bli någorlunda okej iaf.
 
Igår bakade jag och sandra rulltårta, som visserligen blev en aaning bränd (äääh) och kanske inte särskilt snygg, men god iaf. kollar man på bilden så ser det ut som om jag proppat i mig allt det där själv, men det gjorde jag alltså inte! ... bara hälften.
 
Så kollade vi på idol och röstade på markus och tyckte det var skitkul när man såg hans pappa, våran gamla bilskolelärare, sitta där i publiken.
:)

Kommentarer
Postat av: jane

åå gu va gott de ser ut ;D

Postat av: jonna

det var gott! :)

2006-09-30 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback