den som spar, han har...

Upptäckte här om dan att checken på skattepengarna man fick tillbaks (som jag ett tag trodde att jag tappat bort...) var tvungen att lösas in ganska snart, så nu har jag vart på banken o fixat det. och där jobbade en jättetrevlig tjej som samtidigt hjälpte mig att börja - trumvirvel - pensionsspara...(!)
Shit, det här gav mig så mycket vuxenpoäng att jag under hela veckan skulle kunna äta kritor och kasta sudd på folk och ÄNDÅ ligga på plus.
 
snart föreläsning, nu äta.

Kommentarer
Postat av: Fröken Jordgumma

Pensionssparat har jag också börjar med. Redan i juni. Hihi. :)

Postat av: Jonna

ojoj, vad vuxna och förståndiga vi är då :)

2006-09-11 @ 23:24:45
Postat av: Fröken Jordgumma

Det är som du sa; den som spar, han har! ;)

2006-09-13 @ 22:03:49
URL: http://mansixxa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback