äschdå

Har seminarium om en timme. är ännu lite less över att de placerat det så sent på fedagarna, jag vill ju ha helg fort! (och jaaa, jag vill hinna på bcpasset...)
 
sen måste jag till iksu och ge dem alla pengar jag har och be på mina bara knän (eller näää, golven brukar vara skitiga) om förlåtelse över att jag glömde avboka ett pass. himlars. jag som varit så bra på det där!
 
(ni förstår väl att orsaken till mitt frenetiska bloggande de senaste dagarna beror på att jag sitter här vid datorn för att jag borde skriva klart lite SKOLUPPGIFTER... ? borde nästan dra ur nätverkskabeln.)
 
Pink - Centerfold

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad körde Maria på dagens Combat då? :)

Postat av: jonna

men eftersom vi har seminarium varje fredag till 16.00 hinner jag ju inte gå på combaten. det har jag tjurat över ska du veta :) nå, fick ju gå på combat igår...

2006-09-15 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback