jaaaa...

Utan dator i två dagar försmäktade vi på denna ö... eller i denna lägenhet.
nyss plockades dock Rs gamla fram ur garderoben, och eftersom vi inte har något skrivbord står den här och tar upp helahalva vardagsrumsbordet. jag saknar min bärbara.
 
Idag:
- blev tvättmaskinen arg när vi började prata om att skaffa en egen. den satte genast igång att strejka och tog därmed våra kläder som gisslan. det var inte najs och tog lång tid innan vi fick ut dem igen.
- skulle jag förbereda mig inför onsdagens seminarium med två "kursare", istället satt vi mest och pratade om tecknade filmer.
- svettades jag ordentligt på forzan och aerobicen. imorgon förväntar jag mig smärtor i armarna.
- försökte jag skruva loss batteriet från min dator med alla möjliga köksverktyg (i brist på minimal stjärnformad skruvmejsel). tillslut lyckades R med en kniv och efter att batteriet tagits ut lyser iaf en liten lampa. det är hoppingivande.
 
fasen, klockan är ju natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback