hemma

Sådär, nu är vi hemma igen. att åka i en full bil fram och tillbaka i på tok för många timmar var väl ingen hit, jääääklar vad ont i r*ven jag haft. 
 
Men annars, bröllopet var fint, bruden vacker, båda sa ja och ingen närvarande protesterade, maten var ruskigt god och festen rolig. och hotellivet skulle jag lätt kunna vänja mig vid! vi som vanligen trängs i en för liten säng sov ovanligt gott och vaknade utvilade på mornarna. att sängen sedan bäddades när man var borta var ju inte heller helt fel.
 
Nu sitter jag här och svär över min digitalkamera som bara vill ge mig suddiga och allmänt dåliga bilder. trist. skulle vara kul (men dyrt) med en riktigt bra kamera.
och mor, du har nästan fått en konkurrent i tävligen om värsta paparazzin. R:s mamma var nämligen som besatt och fotade varenda sekund i kyrkan ur alla möjliga och omöjliga vinklar. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

he, va kul. du fotade väl Irmeli in action.

2006-10-09 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback