. . .

Jo, igår såg jag Ernst Kirchsteiger (knepigt efternamn!) och nu till dagens fråga, vad är grejen med att tycka illa om honom? han är ju värsta mysfarbrorn!
Citaten har vi hört och läst många gånger, men de är ju så bra och tåls att upprepas.
"Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting." hur härlig beskrivelse är det inte?! och "färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst." Nååå.
 
- - - - -  
äh, jag borde städa...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ernst är en skön färgklick och jag har heller aldrig tyckt illa om honom, snarare tvärtom.

Postat av: jonna

eller hur, man blir ju glad av honom, och får lust att renovera och ha sig.

2006-10-30 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback