: : : :

- visst ska vi ut ikväll?
- neeej, kolla, jag har ju yllesockar och tjocktröja på mig!
snart borde jag börja lära mig att det alltid är de gånger jag säger att jag minsann inte är påväg ut och inte vill trängas bland massa fulla människor, som jag gör det. var in på NH för första gången (jag vet, jag borde inte få kalla mig student) och var till en början lite skeptisk, men sen blev det kul och vi dansade nog alla danser som finns. (jepp, i tjocktröja och yllesockar)
 
och stormen, ja jag är ju nästan liiite besviken. man hade ju förväntat sig strömavbrott eller att få se takpannor och träd flyga omkring, men icke.


Kommentarer
Postat av: rumbaqueen

Tänk att det är fler än jag och min lillbrorsa som använder ordet tjocktröja om tjocka tröjor.

Postat av: Fredrik

Hade du med dig step-brädan också? ;)

2006-10-29 @ 08:58:36
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: jonna

jaaa, det är väl självklart att en tjock tröja ska kallas tjocktröja?! helt logiskt.

och eftersom jag inte hade planerat att gå ut var stepbrädan tyvärr inte med. bara därför... :P

2006-10-29 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback