kriiiig!

vi har varit och gjort något riktigt skoj, spelat laserdome!
laguppdelningen var enkel - killarna mot tjejerna - och jag tror inte att jag var den enda i mitt lag som var en aning nervös innan. jäklar alltså, 50% av motståndarlaget (ok, det innebar 2 stycken) hade ju gjort lumpen och allt.
men i 20 minuter sprang jag omkring i mörkret med mitt otroligt farliga vapen i händerna och kände mig som om jag var med i nån tuff actionfilm. jag spanade runt hörnen, smög bakom tunnor och sprang som en dåre för att inta de andra baserna - precis som i filmerna.
 
och när tiden var slut visade det sig att tjejlaget vunnit - och lyckan var total.
resultatlappen skall ramas in och hängas på väggen, brevid bowlinglappen jag fick för nån vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback