jesus amalia

Det är tur att jag orienterat en del i mina dar, annars skulle jag nog aldrig ha hittat den lilla rutan som gjorde att firefox inte fick leka på internet längre. men nu är det fixat. datakurs? bah!
 
Jisses vilket lördagskväll jag haft, det var ju semifinal i
på spåret! tänk er hur förkrossad jag varit om jag gått hemifrån och missat det. och ja, jag är faktiskt ganska seriös. dags att bli orolig snart? eller iaf skaffa virknålar och en årsprenumeration av "PRO pensionären".
 
sedan upptäckte jag vilket otroligt roligt program Nisse Hults historiska snedsteg är. varför har jag inte tittat på det!? nej hörrni, nästa lördagskväll är fullbokad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan ju se de "gamla" avsnitten där på hemsidan ;)

Postat av: syster Amanda

hehe (skrattar för mig själv), jasså så du brukar titta på nisse hults historier, måste ju säga att det gör jag oxå ;D men han dör ju i slutet av alla historier :O *hur kmr de sig* men jonna, på spåret är väl inget för dig. lr? :O

2006-02-08 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback