JAAAAAAA!

Ååååh vilken pärs!
jag hade inte hjärtat i halsgropen.. det var mer utanför kroppen. i handen eller nåt.
och naglarna som skulle bli fina tuggades sönder.
huh jag är helt slutkörd. kommer vara utbränd när OS är slut.
 
men fytusan var curlingtjejerna är bra!!!
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
hahahahahahaha alltså den där hammerfall-videon var ju ungefär lika bra som guldmedaljen. oooh, jag fick ont i magen och skrattgroparna. jag vill se den igen, var får man tag i den?! :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Hamerfalls-videon har jag sett på aftonbladets hemsida.

2006-02-24 @ 15:47:22
Postat av: Jonna

jaaa, jag såg att den fanns där, värsta :)

2006-02-24 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback