ångest

Idag har jag drabbats av panik. Har upptäckt att det ju inte alls är särskilt långt kvar till jul, och jag har knappt kommit på ämnet till den b-uppsats jag hade tänkt ha klar innan den 24:e. Måste formulera syfte och frågeställningar, komma på bra intervjufrågor, genomför intervjuer, skriva ner dem på papper (helvetesgöra), koppla det till gamla teorier och dammiga gubbar och skriva en massa. Blä.
 
När man känner sig stressad är det extra skönt att gå på nåt pass och för en timme inte behöva tänka på allt som måste göras.
 
Nej, nu har jag ätit klart min lyxmat (blodpudding). Dax att börja skriva!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahaha, det verkar nästan mer stressigt än mitt exjobb!!

Å vad glad jag blev av detta! :P

Postat av: jonna

Näää, var inte sådär elak. just nu känner jag mest för att skita i allt och sätta mig ner på golvet och grina.

2006-12-05 @ 12:30:02
Postat av: Fredrik

Nä men du, inte grina, inte mycket i alla fall. En liten skvätt för att tycka synd om sig själv är ok, men sen känner man sig oftast bättre och mer uppåt.

Jag är inte alls elak egentligen, och det verkar som att det kommer tillbaka och biter mig i häcken dessutom. Fick veta att min postersession är en vecka tidigare än planerat. Humor! En vecka mindre på sig att bli klar med exjobbet.. *suck*

Hoppas allt löser sig med din uppsats! :)

2006-12-05 @ 21:44:41
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: Jonna

Nej, jag var så arg så jag satte mig ner och skrev 3 sidor, istället för att grina.
Voine voine. vi får trösta oss med att det snart är jul... :)

2006-12-05 @ 22:34:36
Postat av: Fredrik

Så ska man utnyttja sin ilska. Duktigt! :)

2006-12-05 @ 23:13:50
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback