tyyyst

söndagar är så onödiga.
och den här datorn surrar så jäkla högt så jag får ont i huvudet, på riktigt. jag klarar inte av höga ljud (eller ljud överhuvudtaget) när jag just stigit upp. datorn låter ungefär som en dammsugare just nu, hur fixar man sånt? jo, man köper en lott, vinner pengar och köper en sprillans ny.
eller så gör man som jag och försöker överrösta surrandet med musik. kan konstatera att det INTE hjälper mot huvudvärk.
 
läste just att ungefär hälften av dammet i en bostad kommer från bortstötta hudceller. åh fyfaaan. jag får ytterligare en fobi och måste verkligen börja städa oftare!
men först ska jag äta frukost; korv och makaroner + lite broccoli. okej, vi kan kalla det lunch.
 
the poodles rockar fett :P

Kommentarer
Postat av: marra

Det var en himla najsig frukost!
Jag är likadan, går till luch direkt & hoppar frukosten.
Godare så!
Ha en bra dag!

Postat av: ise

öppna datorn och dammsug den och alla fläktar^^

2006-04-06 @ 10:52:03
Postat av: jonna

men datorn är bärbar och inte vågar jag börja öppna den... går det?! hade det vart en vanlig hade det inte vart några problem.. öhm. tror jag.

2006-04-06 @ 13:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback