tentaresultat och träning

tentaresultaten hade kommit upp idag, och jag fick VG - tror jag. iaf om jag kommer ihåg rätt kodnummer, vilket jag tror att jag gör. åh vad skönt!
 
nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli mycket så jag får fara o träna. funderar på att gå till gymmet och arbeta lite på mina blivande biff-armar (jaaaa, vaddådå?) men eftersom det är måndag kommer det vara äckligt proppfullt med folk som (precis som jag) har dåligt samvete över allt onyttig man proppat i sig under helgen. så vi får se hur det blir med den saken.
 
datorns surrande gör mig sömnig... zzz..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat!
Nu kan du komma hem snart!!!

2006-04-05 @ 22:19:59
Postat av: Anonym

Eller, snart kan du komma hem nu!

2006-04-05 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback