söndag

egentligen var varken jag eller stina på partyhumör igår, men vi var ut en sväng iaf.
först till en fest där jag kände mig lite felplacerad (kanske för att jag inte var bjuden egentligen? :P)... sen en sväng till umppari där jag kände mig väldigt felplacerad bland tusen fulla finnar. vet egentligen inte vad annat man kan vänta sig när man går ut i finland. så vi skrattade lite åt brudarna som dancade på scenen och for sen hem igen.
och jag hade diadem och svor (tyst för mig själv) hela kvällen över att de som gjort diademen runda, och därmed åsakat mååånga tjejer otroliga smärtor, borde skjutas.
 
idag har vi varit o hälsat på min syster och hennes barn. mamma var paparazzi som vanligt och lillungen måste ha fått huvudvärk av att det blixtrade hela tiden.
 
imorgon åker vi till umeå igen. åååh jag vill träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback