shit med pommes!

Alltså nu är det kris på riktigt. vi har inget internet hemma och kommer förmodligen inte ha det förän vi flyttar till den nya lägenheten - I JUNI! åååh, jag känner mig helt handikappad och vet inte vad jag ska göra av all ledig tid jag helt plötsligt fick. skulle försöka slökolla lite på tv igår, men det blev jättejobbigt eftersom jag inte kunde gå in på tv.nu för att se vad som visades (nej min otroligt moderna tv är inte utrustad med text-tv), utan var tvungen att zappa mellan kanalerna. otroligt ansträngande. ja, kära föräldrar, det går alltså inte att ringa hem till oss längre heller. jag tror att abonnemanget sagt upp. och det låter ju jättekontigt att jag inte har koll på om det är uppsagt eller inte, men det finns en förklaring. nå, snart ska jag iväg till iksu för att träna mina (snart) muskulösa armar och sedan köra ett combatpass. tanken på att jag kommer få klara mig helt utan (nåja nästan iaf) bloggläsning i över en månad kommer nog få mig att slå och sparka som en dåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback