party party...?

kom just hem från corona.
vill man dansa utan att behöva strida allt för mycket om sin "dansplats" måste man nog vara hockeyspelare. ja, då kan man det där med att tacklas.
mådde inte riktigt bra, så jag och sandra cyklade hem hyfsat tidigt. och nej, det var inte p.g.a. alkohol som jag mådde som jag gjorde, utan jag misstänker sushin vi åt tidigare. jag menar, rå fisk, sjögräs och ingefära som smakar tvål - vad annat kan man förvänta sig?
 
imorgon måste vi försöka hitta lite möbler.. vi har förlorat "vårat" köksbord, alla stolar, vardagsrumsbordet... ja det mesta faktiskt. så det är en aning tomt här inne nu.
 
nåja, med såhär mycket tomma ytor kan vi ju fixa vårat eget dansgolv. här slipper vi trängas med sjövilda, svettiga och väldigt närgångna festprissar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback