vuxenpoäng..

kollade just hur många vuxenpoäng jag har, 13 skrapade jag ihop.
men det var ett dåligt test, ville inte svara att jag var arbetssökande (låter ju så trist..), och eftersom studerande inte var ett alternativ fick jag ta fast anställning. för vaddå, det har jag väl nästan...?
  
andra självklara vuxenpoäng (enligt mig) som inte fanns med
- DN varje morgon
- pappers-, kartong-, plast-, glas- och metallinsamling
- långkalsoner, mössa och vantar- fast det inte är minusgrader!
- samlar poäng på både medmera och ica-kortet
- lagar mat hemma 99.9% av alla måltider
  
absolutINTE vuxenpoäng:
- har varken dammsugare eller micro här
- har inget matbord och inga stolar...
- spenderar mycket tid framför serier som OC, sex and the city och desperate housewives. oj, får inte glömma 7:e himlen!!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Halloj!!!Läste att du tränar BodyPump o BodyStep.Gör jag med visst är det kul???Musklerna kommer snart tillbaka..me pråmis...haha men step är man ju lite nybörjare ¨på...men de är askul....
Trevlig Lördagkväll....Kramen

Postat av: Jonna

ja, vi får hoppas att musklerna kommer :)

fick veta att länken inte funkar alls. www.vuxenpoang.se är adressen iaf..

2005-10-23 @ 12:24:46
Postat av: mor

En given vuxenpoäng du glömde: att tysta ned mor och far redan klockan 22, för att somliga vill sova.
/puss

2005-10-23 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback