träning..

Jag har dåligt samvete.

Har inte varit på gymmet på.. ja det måste ha gått flera veckor nu.

Och jag som var så flitig och tränade nästan varje dag..

 

Men det är ju så man lessnar.

Jag lessnar alltid.

 

Lessnade på simmningen

på karaten

på orienteringen

på skidåkningen

på friidrotten

och lite på fotbollen, men den tog slut ganska fort.

 

Ett tag var jag nog till och med lite less på innebandyn, men det glömde jag bort sen när det blev kul igen. för det var nästan alltid kul...

Vill nog börja med aerobic igen, all träning blir ju så mycket lättare med musik till!


Att dansa streetdance eller nåt liknande skulle också vara riktigt kul, men då ska man vara liten och smidig, inte lång! Det ser ju bara klumpigt och fel ut.

 

Nej jag måste gå till gymmet nån dag... om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback