dålig shopping

var till luleå idag och hittade;

inte ett skit. (en skit?)

 

så är det ju alltid när man måste ha något, i detta fallet gällde det i första hand skor och jeans.

 

jag är för lång för att ha stövlar med klack, det skulle inte se klokt ut. men jag vill ändå inte springa omkring i gympaskor. vad köper man då? dessutom hade jag en lillasyster med mig som himlade med ögonen åt varenda sko jag prövade, hon gjorde inte saken lättare.

 

och jeansen, nej jag har inte lärt mig att gilla stuprörsjeans ännu (men det var riktigt nära att jag köpte ett par iaf..) och det är ju det enda som finns. så, inte byxor heller.

 

voivoi.


Kommentarer
Postat av: ef

flickvännen min var också i stan igår och hade sett dig. sådär på tal om bananer bara. ;)

Postat av: Jonna

jag tror faktiskt att jag såg henne också.. :0

2005-08-14 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback