stammisar?

I omklädningsrummet efter gårdagens träningspass kom en tjej fram till oss innan hon gick och sa ungefär såhär (jag har inte så bra minne. alls):
- Alltså jag måste bara säga en rolig sak. Tidigare när jag satt här och åt en banan så tänkte jag plötsligt att nåt kändes fel, och sen kom jag på att det ju är ni två som ska sitta här, och jag ska sitta där borta (pekar).
 
Ååh jag tycker det är så roligt när folk ids säga sådana saker fast man inte känner varandra (jag är en fegis som är tyst ist). Så tydligen har vi inte bara vår "paxade" plats ute på träningsgolvet, utan även i omklädningsrummet...
 
(Och jaaa det förstör lite om jag måste ta ett skåp på "fel" ställe. Vrickat)


Kommentarer
Postat av: Tolkia

Haha, jamen ni BRUKAR ju faktiskt byta om på ungefär samma ställe. ;)



(Jag också ...)

2008-05-16 @ 23:10:33
Postat av: Jonna

haha, jaaa det gör vi kanske... det värsta som finns är när vårat omklädningsrum är låst och man måste gå till de stora och skruttiga! usch och fy.

:)

2008-05-17 @ 01:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback