Mina idrottskarriärer, del 3

Sådär, jag är hemma, jag har ätit en galet sen middag, jag har läst igenom måste-bloggarna och nu är jag tröööött. Innan jag lägger mig kommer det en väldigt kort idrotts-historie-del. Väldigt kort. Och då handlar det om...
 
Jazzdans
 
Och det här var länge sedan! Vi snackar 9-årsåldern (eller?!), vi snackar GK Nordstjärnan och vi snackar närstaskolans gympahall. Det enda jag minns är att det var roligt att dansa och att vi fick köpa gråmelerade t-shirtar med ett lila GK Nordstjärnan-tryck på som var coola. Ja sen minns jag vem vi hade som lärare/tränare/instruktör också.
 
Alltså jag kan för mitt liv inte förstå hur folk kan komma ihåg saker som hänt när de var 2-3 år gamla. Jag har nästan inga minnen alls från 0-10 årsåldern. Har det hänt något traumatisk som gjort att jag förträngt allt?!
 
Den här dansen hade jag nästan behövt idag när vi skulle göra ett jazzdansinfluerat block och jag inte ens visste vad jazzdans var för något.
(Oj, vilken karriär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback